воскресенье, 1 мая 2011 г.

Готовимся к Певческому празднику "maa ja ilm" :



Suvelaul



SUVELAU L
LENDAN, jAH LENDAN МА TÄNAVAL TUVISEL.
RÄNDAN, jAH RÄNDAN МА PUISTEEL SUVISEL.
LINDUDE LAULUST MUL HING VEIDI VALUS ON,
LILLEDE PILLERKAAR KOIKjAL MUL JALUS ON.
Refren:
АН, ЕТ KES OLEN МА? SUVI, KES MUU:
TANTSUSED JALAD JA NAERUNE SUU.
АН, ЕТ KES OLEN МА? SUVI, KES MUU:
TANTSUSED JALAD JA NAERUNE SUU.

VIRGUVAD PUU OTSAS LEHTEDE MALEVAD,
MÄNGLEVAD MERE PEAL VEELINNUD VALEVAD.
TULE SA, PÄIKE, MIND KÄTTPIDI ТАLUТА, KULLA SES KUUES KOOS MINUGA JALUTA.
3. VAHEMANG
LENDAN, jAH LENDAN МА TÄNAVAL TUVISEL.
RÄNDAN, jAH RÄNDAN МА PUIESTEEL SUVISEL.
IGASSE HOOVI МА TAHAKSIN PÕIGATA,
POISSE jA TÜDRUKUID MÄNGIMA HÕIGATA.

________________________________________________

Mu Suul ei ole sulgejat



1. ЕТ МЕ ASJAD AETUD SAAKSID,
LAHKUMISED LAHKELT LÄEKSID,
SÕJAVANKRID SÕIDAKS ÄRA,
KAMANDAJAD KAOKS ÄRA,
NUHID NURGAS NUKRUTSEKS
jA KOPUTAJAD KOGELEKS.

Refren

MU SUUL EI OLE SULGEJAT
EGA KEELEL KINNI KÖITEJAT,
MU РÄНЕ PÄITSE PANlJAT
EGA SÕRMEDEGI SIDUJАT.

2. KUI ON LÕPUKS ASJAD AETUD,
VAENUKIRVES МАНА MAETUD,
SOJAMEHED KOJU SÕITNUD,
PUNASEDKI PUHKUST VÕTNUD,
EESTI AEG VÕIB ALATA,
KUID ÄRA SIISKI UNUSTA,
EESTI AEG VÕIB ALATA,
KUID ÄRA SIISKI UNUSTA:

____________________________________________________________

Sõmeralt sõrmikulle



1. SOMERALT SAIN SORMIKULLE,
SORMIKULT SAIN NARMIKULLE,
NARMIKULT SAIN NAADAPÖIDA,
NAADAPÖIDALT SAIN PÜGALA,
PÜGALAST SAIN PÖIDARISTI,
PÖIDARISTIST SAIN RIMULA,
RIMULAST SAIN RÕNGASSUONI.
RÕNGASSUONILT SAIN SOMERA.

TORE OLI TULEMINE,
VAHVAM KOHAL OLEMINE!
MEIL ON AVAR LAULULAVA,
MEIL ON LAHE LAULUKAVA.
LAUL SEE KAIGUB HOBEHÄÄLEL,
HÕBEHÄÄLEL, ÜHEL MEELEL!
RAHVAS, ÜHE MÜTSI ALLA!
NÜÜD VOIB LAULUD LASTA VALLA!

_____________________________________________

TUHAT TÄNU



Refren
МА TUHAT KORDA TÄNAN SIND,
ЕТ OOTASID MU ÄRA VEND,
NÜÜD EDASI РЕАВ MINEMA
jA SÜDA OLGU MURETA!

1.ÜKS ROHELINE PÕRNIKAS
MIND NÕNDAVIISI TERVITAS,
ЕТ RONIS MINU RÄNNUKOTILE,
SEALT VAATAS SULLE JÄRELE.

2. ÜKS HÕBEDANE SIPELGAS
SIND JÕUDUMÖÖDA TERVITAS,
ЕТ RONIS SINU RÄNNUKOTILE,
SEALT VAATAS MULLE JÄRELE.

З. ÜKS VÄIKE KULDNE LIBLIKAS
SIND NÕNDAVIISI TERVITAS,
ЕТ LENDAS MINU RÄNNUKOTILE,
SEALT VAATAS SULLE jÄRELE.


_______________________________________________

http://maa-ja-ilm.laulupidu.ee/osaleja/laulupidu/mudilaskoor/

1 комментарий:

TEO Татьяна комментирует...

Какие вы МОЛОДЦЫ!!! Мне было очень интересно посмотреть все ваши видео! Благодарю вас!